نینتندو سال آینده مدلی ارتقا یافته از سوییچ عرضه می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، زمان زیادی از عرضه کنسول جدید نینتندو نگذشته است، ولی به نظر می رسد که باید سال آینده منتظر نسخه ای ارتقا یافته از کنسول بازی نینتندو سوییچ باشیم. طبق گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر نموده است، نینتندو می خواهد در نیمه دوم سال آینده میلادی مدلی جدید از سوییچ را وارد بازار کند.

نینتندو سال آینده مدلی ارتقا یافته از سوییچ عرضه می نماید

گزارش وال استریت ژورنال، با استناد به منابع مختلفی منتشر گردیده است. وال استریت ژورنال می گوید که توزیع کنندگان قطعات و شرکت های مختلفی از برنامه های نینتندو خبر دارند و طیق این برنامه ها، نینتندو قرار است در نیمه دوم سال 2019 مدلی ارتقا یافته از سوییچ را عرضه کند و در حال حاضر، مشغول آنالیز چگونگی ارتقا کنسول است.

گزارش منتشر گردیده می گوید که نینتندو در حال حاضر، آنالیز گزینه های مقابل خود برای ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری سوییچ را آغاز نموده است.

البته این طور که به نظر می رسد، قرار است با مدلی ارتقا یافته از سوییچ روبرو شویم و نه یک نینتندو سوییچ 2 یا نسل بعدی این کنسول. نینتندو در گذشته هم مرتب مدل های مختلفی از کنسول های خود عرضه نموده است و کنسول های DS یا 3DS مدل هایی جدید داشته اند که کیفیت صفحه را بالا برده یا قابلیت هایی دیگر به کنسول اضافه نموده است.

گفته گردیده که نینتندو می خواهد صفحه نمایش مدل بعدی سوییچ را ارتقا دهد؛ طوری که در مدل بعدی بتواند از صفحه ای روشن تر و با مصرف انرژی پایین تر استفاده کند. نینتندو هم چنین به دنبال باریک تر کردن این کنسول هیبریدی است.

برنامه های نینتندو برای مدل بعدی سوییچ حتی در خود این شرکت هم قطعی نگردیده اند، ولی عرضه مدل های بزرگتر یا کوچکتر از این کنسول، موضوعی دور از ذهن به نظر نمی رسد.

منبع: Kotaku

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1995

به "نینتندو سال آینده مدلی ارتقا یافته از سوییچ عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو سال آینده مدلی ارتقا یافته از سوییچ عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید