همه چیز درباره قیمت عروسی در استانبول ترکیه

به گزارش مهسان بلاگ، جشن عروسی در ترکیه

چگونه برگزار شدن جشن عروسی آرزویی است که علاوه بر زوج ها پدر و مادر و خانواده هایشان نیز برای آن از قبل برنامه ریزی می نمایند. این که جشن عروسی کجا برگزار گردد؟ چه امکانات پذیرایی داشته باشد؟ لباس عروس چطور باشد؟ و هزاران دغدغه دیگر ذهن زوج ها و خانواده آن ها را حسابی درگیر خواهد نمود. اما امروز با تنوع زیاد برگزاری مجالس عروسی در ایران و بالا رفتن هزینه ها انتخاب کمی سخت شده است. آیا عروسی در ایران با تعداد مهمان های بیشتر برگزار گردد؟ یا جشن عروسی را در جایی متفاوت، خودمانی و صمیمی تر با مهمان های کمتر برگزار کرد؟ این روزها خیلی ها برای برگزاری جشن عروسی شان به همراه مهمان های شان به ترکیه سفر می نمایند. تا جشنی بیاد ماندنی، رویایی و متفاوت داشته باشند. رفتن به ترکیه آنقدرها هم سخت نیست. کشوری در همسایه گی ایران، که برای رفتن به آن نیازی به دریافت ویزا ندارید!

همه چیز درباره قیمت عروسی در استانبول ترکیه

محل برگزاری جشن عروسی در ترکیه

جشن عروسی در ترکیه را کجا برگزار کنیم؟ این سوال چالش برانگیز و متداول زوج هاست. محل برگزاری جشن عروسی در ترکیه (استانبول) بستگی به ذوق، سلیقه و میزان بودجه در نظر گرفته شده شما دارد. دوست دارید جشن عروسی شما در سالن های لاکچری و شیک استانبول برگزار گردد یا فضاهای تاریخی و عمارت های قدیمی استانبول با معماری خاص را می پسندید؟ در استانبول می توانید به برگزاری جشن عروسی در ساحل نیز فکر کنید. خیلی ها جزایر پرنس را برای مراسم عروسی انتخاب می نمایند. جزیره زیبا و رویایی بیوک آدا و هیبلی آدا بیشترین انتخاب را از طرف زوج ها دارند. می دانید جزیره بیوک آدا استانبول کجاست؟

برگزاری جشن عروسی روی آب می تواند برای تان بسیار خاص و به یادماندنی تر از دیگر گزینه ها باشد. حتما این سئوال برای تان پیش آمده چطور روی آب عروسی بگیریم؟ جشنی صمیمانه در محیطی خاص و رویایی را می توانید در کشتی های تفریحی استانبول تجربه کنید. خوب است بدانید کشتی های کوچک با حدود 20 تا 30 مهمان و کشتی های بزرگتر با ظرفیت 150 تا 500 مهمان برای برگزاری جشن عروسی در ترکیه (استانبول) وجود دارند. با انتخاب این نوع جشن عروسی، حتما به شما و مهمان های تان خیلی خوش خواهد گذشت. فیلم و عکس های زیبا همواره خاطرات این جشن را برای تان زنده نگه می دارند.

هزینه های عروسی در ترکیه

هزینه های جشن عروسی در ترکیه (استانبول) شامل چند بخش هستند:

هزینه های رفت و آمد عروسی

اگر تصمیم به برگزاری جشن عروسی تان در ترکیه گرفته اید باید هزینه های رفت و آمدتان به استانبول را برآورد کنید. می خواهید با هواپیما به ترکیه سفر کنید؟ یا سفر زمینی به استانبول را برای کاهش هزینه های تان انتخاب می کنید؟ حتما قبل از سفر برآوردی از هزینه رفت و آمدتان انجام دهید.

هزینه اقامت

برای برگزاری جشن عروسی توفیق اجباری نصیب تان می گردد تا چند روزی را در ترکیه (استانبول) اقامت داشته باشید. می توانید بهترین هتل های ترکیه (استانبول) به همراه قیمت های آن ها را از سایت بوکینگ (booking.com) انتخاب کنید. با استفاده از اطلاعات این سایت می توانید هزینه های اقامت تان را براحتی برآورد کنید.

هزینه لباس عروس در ترکیه

مزون های لباس مجلسی و لباس عروس به روز جهان را می توانید در ترکیه(استانبول) ببنید. استفاده از پارچه ها با عالی ترین کیفیت، سنگ و کریستال های تزئینی برندهای معروف این لباس های خاص و منحصر به فرد نموده است. هزینه خرید لباس عروس در ترکیه بخاطر کیفیت بالایی که دارند تقریبا بالاست. اگر قصد خرید لباس عروس را در ترکیه دارید، باید بدانید مبلغ قابل توجهی را باید برای خرید آن کنار بگذارید. اگر از خدمات مجالس برگزاری عروسی در استانبول ترکیه استفاده کنید، می توانید از مشاوره مخصوص خرید لباس عروس استفاده کنید.

هزینه برگزاری جشن عروسی

در ترکیه برگزار نماینده های مجالس ایرانی هستند که می توانید مدیریت برگزاری جشن عروسی تان را به آن ها بسپارید. پکیج های متنوع و متفاوتی برای جشن عروسی وجود دارند که شما با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که دارید می توانید آنها را انتخاب کنید. مثلا شما می توانید عکاسی فرمالیته عروس، کلیپ عروسی، تصویربرداری روباتیک و هلی شات، میکاپ فرمالیته عروس و مشاوره انتخاب لباس عروس و اکسسوری را به همراه تصویربرداری و عکاسی مراسم جشن در یک پکیج به قیمت 6000 لیر تهیه کنید.

اگر بخواهید جشن عروسی صمیمی، شاد و مالی روی آب داشته باشید، می توانید پکیج دیگری را انتخاب کنید. خدماتی که در این پکیج به شما ارائه می شوند، عبارتند از: کشتی اختصاصی، دی جی، شام ایرانی، نوشیدنی و پذیرایی. برای خرید این پکیج می توانید 6500 لیر هزینه در نظر بگیرید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دالاهو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16620

به "همه چیز درباره قیمت عروسی در استانبول ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره قیمت عروسی در استانبول ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید