پیشرفت 50درصد پروژه های عمرانی توسعه محله ای منطقه14

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فنی و عمرانی منطقه14 از پیشرفت مطلوب اجرای پروژه های عمرانی توسعه محله ای در راستای افزایش کیفیت زندگی و رضایت شهروندان اطلاع داد.

پیشرفت 50درصد پروژه های عمرانی توسعه محله ای منطقه14

خبرنگاران-مریم قاسمی: محمد امیری از طرح های توسعه محله ای به عنوان رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری یادکرد و گفت: بستر مناسب برای زندگی شهروندان در هر محله متناسب با خواست و نیازشان است بر این اساس پروژه های توسعه محله ای منطقه در حوزه عمرانی متناسب با برداشت های میدانی، نظرات شهروندان و معتمدان محلی برنامه ریزی و اجرا می گردد.

او با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر، کوچه ها و خیابان های منطقه به عنوان فعالیت ویژه عمرانی در محله ها گفت:از شروع طرح نهضت آسفالت در منطقه، عملیات آسفالت ریزی و مناسب سازی کوچه ها و معابر در قالب طرح های توسعه محله ای در حال اجراست و تا به امروز خیابان های شهمیرزادی، محبی، شاه آبادی، نجارمحمودی، دریاباری و لرستان با عملیات روکش آسفالت مکانیزه مناسب سازی شده و خیابان های صالحی و پورعبدی در دستور کار برای روکش آسفالت قرار گرفته است.

معاون فنی و عمران منطقه در انتها گفت: پروژه های عمرانی محله محور تا به امروز با پیشرفت بالای 50 درصد اجرایی شده و با روند قابل قبولی در زمانبندی تعیین به انتها می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109332

به "پیشرفت 50درصد پروژه های عمرانی توسعه محله ای منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 50درصد پروژه های عمرانی توسعه محله ای منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید