کالدرون: سیدجلال حرفه ای است، قبولش دارم

به گزارش مهسان بلاگ، گابریل کالدرون قبل از شروع تمرین امروز(یکشنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از تیمم خیلی راضی هستم و بازیکنانم خیلی خوب کار می نمایند.آنها در بازی هایی که انجام می دهیم،هر دفعه بهتر از بازی قبل بازی می نمایند و با توانایی شاگردانم کاملاً آشنا شده ام. در خیابان هم از رفتار مردم راضی هستم، آنها خیلی خوب هستند.از غذا و موزیک ایرانی هم راضی هستم و اکنون فقط باید برنده باشیم.

کالدرون: سیدجلال حرفه ای است، قبولش دارم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه احمد نوراللهی را به عنوان کاپیتان اول تیم انتخاب نموده و دلیل آن را غیبت سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در هفته هایی ابتدایی اعلام نموده است در حالی که پزشک تیم گفته است حسینی مسئله ای برای همراهی پرسپولیس ندارد، گفت: خیر، من کاپیتان را انتخاب ننموده ام. کاپیتان اول تیم ما سیدجلال حسینی است و اگر او نباشد، کاپیتان تغییر می نماید. فعلاً این بازیکن کاپیتان ماست، مگر اینکه او آمادگی این را نداشته باشد که در ترکیب باشد. در حال حاضر تعیین نیست که او آمادگی دارد یا نه، اما به دلیل مصدومیتی که دارد، کمی شرایط سخت است. با این حال او کاپیتان اول ماست و در صورتی که در ترکیب نباشد، اتفاق دیگری رخ می دهد.

کالدرون بارها از سیدجلال حمایت نموده، اما انگار او جایی در تفکرات تاکتیکی اش ندارد و بیشتر بازیکنی نیمکت نشین محسوب می گردد.، کالدرون در این مورد هم به خبرنگاران گفت: سیدجلال حسینی یک بازیکن حرفه ای است و من او را بسیار قبول دارم. او یک بازیکنی است که خیلی حرفه ای رفتار می نماید و با اینکه سنش بالاست، اما در عین حال آمادگی بالایی دارد و رفتاری حرفه ای هم از خود نشان می دهد. او در آینده شادی بیشتری به ما خواهد داد و با اینکه آخرین سال های دوران حرفه ای اش است، اما همچنان در کنار ما با قدرت حضور دارد.

وی درباره انتخاب مهاجم خارجی پس از رد شدن مایگا در تست های پزشکی گفت: این تصمیم پزشک باشگاه بوده است و مدیرعامل باشگاه نیز در حال مذاکره با بعضی گزینه هاست. ما سه گزینه داریم که یکی از آنها برزیلی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعیینات مهاجم مدنظرش گفت: من بازیکنی را می خواهم که تعییناتی خاصی داشته باشد و دوست ندارم بازیکن قرضی بگیریم.من لیستی به باشگاه داده ام که باشگاه در این خصوص تصمیم می گیرد.

کالدرون در مورد اینکه آیا بازهم قرار است بازیکنی از لیست پرسپولیس کنار گذاشته گردد، گفت: نه، فعلاً برای یک بازیکن خارجی جای خالی داریم و کسی هم قرار نیست بیرون برود.

1

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13766

به "کالدرون: سیدجلال حرفه ای است، قبولش دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: سیدجلال حرفه ای است، قبولش دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید