کاهش 45درصدی تردد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 45 درصدی ترددهای جاده ای در تعطیلات نوروزی (25 اسفند 98 تا 8 فروردین 99) در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

کاهش 45درصدی تردد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهنام ویسی پور گفت: با بررسی آمار ترددهای جاده ای با توجه به تردد شمارهای مکانیزه، میزان ترددها در جاده های استان نسبت به مدت مشابه نوروز سال گذشته 45 درصد کاهش داشته است.

او اضافه کرد: طی این مدت حوادث رانندگی فوتی، جرحی و خسارتی استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش 56 درصدی یافت.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی (25 اسفند 98 تا 5 فروردین 99) تلفات جاده ای استان 77 درصد کاهش داشت.

او بابیان اینکه مردم از تردد بپرهیزند و در خانه بمانند، گفت: در راستای عمل به توصیه های بهداشتی مسئولان و ستاد مقابله با کرونا از عموم مردم عزیز استان تقاضا می شود از ترددهای غیرضروری در جاده های استان پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: تمام ورودی های استان کنترل می شوند، مسافران غیربومی توسط نیروهای پلیس راه و راهور به خروجی های شهرها هدایت می شوند و به مسافران غیربومی اجازه تردد و ورود به شهرها داده نمی شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41921

به "کاهش 45درصدی تردد در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 45درصدی تردد در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید