کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه،در اختیار کارگزاری ها قرار می گیرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا واعظ مهدوی نگرانی از آینده افراد بدون بیمه را دغدغه دولت و مدیران صندوق دانست و تأکید کرد: به همین دلیل شناسایی و استخراج جمعیت بیمه نشده کشور در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کدملی و کدپستی دقیق تمام افراد بدون بیمه در اختیار صندوق و کارگزاران قرار می گیرد تا نسبت به پوشش بیمه ای این قشر اقدام گردد.

کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه،در اختیار کارگزاری ها قرار می گیرد

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در بخشی از سخنانش از 40 سالگی انقلاب با عنوان پختگی انقلاب نام برد و گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، قانون اساسی جمهوری اسلامی است که در آن بر ایجاد بسترهای لازم برای تعالی و کمال انسان ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه های مختلف اجتماعی، صندلی ویژه ای در قانون اساسی کشورمان دارد، اضافه نمود: براساس اصل 29 قانون اساسی، بیمه یک حق همگانی است و همه شهروندان باید از آن برخوردار شوند.

واعظ مهدوی، یکی از معینه های مهم بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را حمایت همه جانبه دولت از آن دانست و خاطرنشان ساخت: با توجه به نبود کارفرمای معین در فعالیت های کشاورزی و روستایی، دولت در این صندوق نقش کارفرما را ایفا نموده و دو سوم حق بیمه اعضای صندوق را عهده دار شده است.

وی با بیان اینکه دولت و مدیران صندوق، نگران آینده افراد بدون بیمه هستند، گفت: به همین دلیل شناسایی و استخراج جمعیت بیمه نشده کشور در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کدملی و کدپستی دقیق تمام افراد بدون بیمه در اختیار صندوق و کارگزاران قرار می گیرد تا با برطرف موانع موجود، نسبت به پوشش بیمه ای این قشر اقدام گردد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در انتها با اشاره به تنظیم جداول حقوق صندوق تا سال 1420 توضیح داد: در گام بعدی کارشناسان صندوق به دنبال تنظیم جداول حقوق تا سال 1470 هستند تا مسئله ای در عمل به تعهدات صندوق در درازمدت به وجود نیاید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5141

به "کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه،در اختیار کارگزاری ها قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدملی و کدپستی افراد بدون بیمه،در اختیار کارگزاری ها قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید