کرونا، ادامه سیر افزایش ابتلا به کرونا در اغلب کشورهای عربی

به گزارش مهسان بلاگ، باوجود تشدید تدابیر پیشگیرانه برای مهار کرونا در کشورهای عربی، وزارت بهداشت اغلب این کشورها از تداوم سیر افزایش شمار مبتلایان خبر می دهند.

کرونا، ادامه سیر افزایش ابتلا به کرونا در اغلب کشورهای عربی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با وجود تشدید تدابیر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشورهای عربی، مقامات مسئول این کشورها از ادامه سیر صعودی ابتلا به این ویروس خبر می دهند و اعلام می نمایند که تعداد مبتلایان و فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا همراستا با دیگر نقاط دنیا در حال افزایش است.

امارات: وزارت بهداشت این کشور نیز از ابتلای 412 نفر دیگر به ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به 4 هزار و 933 نفر اطلاع داد و گفت که با بهبودی 81 نفر، شمار بهبودیافتگان به 933 نفر و با فوت 3 نفر دیگر، شمار جان باختگان به 28 نفر افزایش یافت.

مصر: وزارت بهداشت مصر در آخرین گزارش خود درباره مبتلایان به ویروس کرونا، از ابتلای 160 نفر دیگر به این ویروس و افزایش شمار مبتلایان به دو هزار و 350 نفر اطلاع داد و با اعلام جان باختن 14 نفر دیگر، شمار جان باختگان به 178 نفر رسید.

قطر: وزارت بهداشت قطر نیز از ثبت 197 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت اخیر و افزایش شمار مبتلایان به سه هزار و 428 نفر اطلاع داد و گفت که با بهبودی 39 بیمار دیگر، شمار بهبودیافتگان به 373 نفر افزایش یافت. تا به امروز هفت نفر در قطر بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند و طی 24 ساعت، هیچ کس جان خود را از دست نداده است.

تونس: وزارت بهداشت تونس نیز با ثبت 21 مورد جدید از ابتلا به کرونا، از افزایش شمار مبتلایان به 747 نفر اطلاع داد.

لبنان: وزارت بهداشت لبنان از ابتلای 9 نفر دیگر در این کشور به کرونا و افزایش شمار مبتلایان به 41 نفر از 21 فوریه گذشته تا به امروز و از وخیم بودن حال سه بیمار اطلاع داد.

بر اساس بیانیه این وزارت خانه، طی 24 ساعت گذشته، با بهبودی یک بیمار، شمار بهبود یافتگان به 81 نفر و با مرگ یکی از آنها، شمار فوتی ها به 21 نفر افزایش یافت.

عربستان سعودی: سخنگوی وزارت بهداشت سعودی نیز از مبتلا شدن 435 نفر دیگر به این ویروس و افزایش شمار مبتلایان به 5 هزار و 369 نفر اطلاع داد و گفت که طی 24 ساعت گذشته، 8 نفر دیگر از بیماران جان خود را از دست داده اند که همگی غیرسعودی بودند و اغلب دارای زمینه بیماری های مزمن بودند و سن آنها بین 41 تا 71 سال بود. به این ترتیب شمار فوتی های این بیماری در عربستان به 73 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، 84 نفر از بیماران نیز بهبود یافتند و شمار بهبودیافتگان به 889 نفر رسید.

عراق: وزارت بهداشت عراق نیز از ثبت 22 مورد جدید از ابتلا به کرونا و افزایش شمار مبتلایان به هزار و 400 نفر در سراسر این کشور اطلاع داد و گفت که طی 24 ساعت اخیر، هیچ یک از بیماران جان خود را از دست نداده اند و در مقابل 49 نفر بهبود یافته اند. تا به امروز 78 نفر در عراق جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

سودان: نائب رئیس کمیته عالی و فوق العاده بهداشت سودان از ثبت یک مورد فوتی و ابتلای سه نفر دیگر به این ویروس اطلاع داد و گفت که شمار مبتلایان به 32 نفر رسیده و در این میان 5 نفر جان خود را از دست داده اند و سه نفر بهبود یافته اند.

مغرب: مدیر بیماری های مسری در وزارت بهداشت مغرب نیز با ابتلای 125 نفر به این ویروس، شمار مبتلایان را هزار و 888 نفر گفت.

م

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44835

به "کرونا، ادامه سیر افزایش ابتلا به کرونا در اغلب کشورهای عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، ادامه سیر افزایش ابتلا به کرونا در اغلب کشورهای عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید