یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن

به گزارش مهسان بلاگ، فیلم بلند انتها رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی در ابتدای فروردین به صورت اینترنتی و رایگان اکران می گردد.

یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نخستین جشنواره بین المللی فیلم کافه چای ایرانی با همکاری خانه فرهنگ ایران در بمبئی برگزار گشت. در این جشنواره دو روزه، 48 فیلم کوتاه، بلند، مستند، انیمیشن از کشور های هند، ایران، آمریکا، انگلستان و ... به نمایش در آمد و تمامی آثار ایرانی که شامل 10 فیلم از کارگردانان ارزنده ایران زمین بود توانستند در فهرست 48 فیلم برتر قرار گیرند و به آن ها لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا شد.

محمدرضا فروتن بازیگر فیلم سینمایی فصل ماهی سفید به کارگردانی قربان نجفی و تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران پیروز به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره شد. این فیلم برگرفته از نمایشنامه باغ آلبالو آنتوان چخوف است که پیش از این پیروز به دریافت جوایز بهترین فیلم از جشنواره لیفت هندوستان و آنتاکیای ترکیه و همچنین بهترین فیلمبرداری برای علیرضا زرین دست از جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو شده بود.

فصل ماهی سفید به احتمال فراوان در تابستان 99 اکران می گردد.

* اکران اینترنتی سرانجام رویاها

فیلم بلند سرانجام رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی از فراوریات امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روز های اول و دوم فروردین روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.

کانون هر روز صبح یکی از فراوریات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می نماید. به همین منظور فیلم سینمایی سرانجام رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی که به غیر از بعضی سالن های کانون، تا به امروز اکران عمومی نشده است، در روز های آدینه و شنبه اول و دوم فروردین 1399 از ساعت 9 صبح به نمایش در می آید.

فیلم 90 دقیقه ای سرانجام رویاها فراوری سال 1395 امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است.

داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می گردد و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه کوشش شان را به کار می بندند.

این فیلم از ساعت 9 صبح روز آدینه اول فروردین به مدت 48 ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به صورت رایگان قابل دسترس است.

سرانجام رویاها پیش از این در جشنواره های بین المللی همچون فیلم بچه ها و نوجوانان زلین چک، فیلم داکا بنگلادش، فیلم کلکته، فیلم های بچه ها شیکاگو، فیلم سبز ایران، فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان و... به نمایش در آمده و جوایزی نیز دریافت نموده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40644

به "یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید