یک نقره تنها سهم جودو ایران در روز نخست رقابت های جودو قهرمانی آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، در روز نخست رقابت های جودو قهرمانی آسیا، تنها یک نقره سهم ایران شد.

یک نقره تنها سهم جودو ایران در روز نخست رقابت های جودو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جودو قهرمانی آسیا امروز (آدینه) در هنگ کنگ شروع و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در روز نخست رقابت ها پنج نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که یک نقره سهم ایران شد.

در ادامه نخستین روز از پیکارهای جودو قهرمانی قاره کهن که با حضور 242 جودوکار از 28 کشور در سالن وندروم کشور هنگ کنگ در حال پیگیری است، در وزن منهای 73 محمد محمدی بریمانلو جوانان خوش آتیه جودو ایران با قبول شکست برابر ژانسی زامگل اف قزاق دارنده نشان برنز گرند پری تفلیس در سال 2017، نایب قهرمان گرند پری آلماتی در سال 2016 و قهرمان گرند پری بوداپست در سال 2015 به عنوان پنجم قاره کهن رسید.

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در حضور 25 جودوکار، نمایندگان سریلانکا و قطر را با امتیاز ایپون مغلوب کرد، ️وی در مبارزه سوم نتیجه را به اودبایار گانباتار جودو کار قدرتمند مغولستان قهرمان گرند اسلم باکو در سال 2017، نایب قهرمان بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و نایب قهرمان پیکارهای مسترز در سال 2016 واگذار کرد تا مبارزات خود را در جدول شانس مجدد ادامه بدهد. محمدی در اولین مبارزه خود برای کسب نشان برنز بهروز خجازدا تاجیکستانی را از پیش رو برداشت و با شکست برابر ژانسی زامگل اف قزاق از رسیدن به نشان برنز بازماند و پنجم شد.

رشنو نژاد نیز در فینال برابر نااوشیا تاکاتو جودوکار قدرتمند ژاپنی قهرمان گرند اسلم باکو در سال 2017، قهرمان جهان در سال 2013 و قهرمان مسترز مراکش در سال 2015 مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

طاهره آذرپیوند، قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته دیگر نمایندگان ایران بودند که با قبول شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

در ادامه رقابت ها که روز های شنبه و یکشنبه پیگیری می گردد، سعید ملایی در جدول 25نفره وزن منهای 81 کیلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده هنگ کنگ و قطر روی تاتامی می رود. وحید نوری در جدول 17 نفری وزن منهای 90 کیلوگرم با جودوکار عربستانی مبارزه خواهد نمود، در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در شرایطی 12 جودوکار حضور دارند که حمیدرضا ملک زاده ابتدا به مصاف نماینده چین تایپه می رود و در صورت پیروزی جودوکار ژاپن را در پیش رو خواهد داشت.

در بخش بانوان در وزن منهای 70 کیلوگرم جهان آقایی در جدول 18 نفره این وزن ابتدا برابر ویتنام روی تاتامی می رود و در صورت شکست این جودوکار با برنده هند و کره جنوبی مبارزه خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26787

به "یک نقره تنها سهم جودو ایران در روز نخست رقابت های جودو قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نقره تنها سهم جودو ایران در روز نخست رقابت های جودو قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید