130 آزمایشگاه از خدمات سامانه آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر بهره مند می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر شبکه آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر گفت: سامانه خدمات آزمایشگاهی امیرکبیر تاکنون بیش از 130 آزمایشگاه را پوشش داده است و تا انتها امسال این تعداد را به 200 آزمایشگاه خواهند رساند.

130 آزمایشگاه از خدمات سامانه آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، خواجه زاده مدیر شبکه آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست رابطین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی که هم اکنون در دانشگاه امیرکبیر درحال برگزاری است، گفت: در حال حاضر 130 آزمایشگاه زیر نظر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی فعالیت می نمایند و به ارائه خدمات می پردازند.

خواجه زاده با بیان اینکه یکی از اهداف بلند مدت، حمایت از خدمات آزمایشگاهی شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها است، توضیح داد: دانشگاه امیرکبیر با همکاری یکی از پژوهشکده های برنامه ریزی کامیپوتر در دانشگاه سامانه خدمات آزمایشگاهی را تاسیس نموده است، این سامانه از فروردین سال 98 آغاز به فعالیت نموده و به خدمات رسانی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعات تجهیزات در سامانه خدمات آزمایشگاهی وجود دارد، اضافه نمود: این سامانه از سوی مرکز تحقیقات پردازش های فوق سریع، توسعه یافته است و 130 آزمایشگاه را پوشش می دهد لذا انتظار داریم این رقم تا انتها امسال به 200 آزمایشگاه برسد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: ایجاد این بانک اطلاعاتی موجب شد تا خرید تجهیزات به صورت متمرکز انجام گردد به طوری که دیگر تجهیزات به صورت تکراری خریداری نمی شوند هم چنین این سامانه حسابداری اقتصادی، هزینه ها و گرنت ها را نیز ثبت می نماید و آزمایشگاه ها صرفا می توانند به وسیله این سامانه به خرید بپردازند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه ها با توجه به هزینه ها و خدماتی که ارائه می دهند از گرنت های اقتصادی برخوردار خواهند شد، مطرح کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر انواع مختلفی از گرنت ها از جمله صنعتی، آموزشی و پژوهشی را به متقاضیان ارائه می دهد هم چنین این دانشگاه برای دانشجویان تخفیفات مناسبی را در نظر گرفته است تا بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از تجهیزات لازم برخوردار شوند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19666

به "130 آزمایشگاه از خدمات سامانه آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "130 آزمایشگاه از خدمات سامانه آزمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید