400 هزار دلار حاجی صفی در گاوصندوق زنوزی

به گزارش مهسان بلاگ، اختلاف حاجی صفی با تراکتورسازی نزدیک دو میلیارد است و البته سپاهان هم کوشش می نماید سقف قراردادهای خود را به این بازیکن اختصاص بدهد.تراکتور البته در راه جذب احسان دست به دامن شجاعی و دژاگه نیز گردیده.

400 هزار دلار حاجی صفی در گاوصندوق زنوزی

به گزارش خبرنگاران ،برای احسان حاجی صفی پیشنهاد اروپایی هست اما نه آنچنان پرمایه. او از فهرست المپیاکوس خارج گردیده، سرمربی پرتغالی علاقه ای به سبک بازی اش ندارد اما احسان در یونان همچنان هواخواهانی دارد. بخصوص پانیونیوس که برای جذب ستاره سابق خود اقدام نموده اما گویا حاجی صفی با این انتقال مخالف است. احسان بار دیگر هوای بازی در لیگ ایران را در سر دارد و به همین دلیل مشغول مذاکره با دو تیم سپاهان و تراکتورسازی است.

سپاهان در سمت چپ خط دفاع، سعید آقایی را در اختیار دارد و در خط میانی و کناره ها هم بازیکنان آماده ای نظیر مهدی کیانی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و جلال علیمحمدی عضو این تیم هستند. فهرست پرستاره اما دلیل قانع نماینده ای نیست که سپاهان از کاپیتان سابق خود بگذرد و برای جذب او کوشش نکند. امیر قلعه نویی که در سه مقطع سابقه کار با حاجی صفی را در سپاهان و تراکتورسازی دارد، از بازگشت احسان استقبال نموده و مامئوریت جذب او را به باشگاه سپرده است.

حاجی صفی در لیگ ایران بازیکن گران قیمتی است. او با توجه به روزمه پرباری که دارد-انجام 98 بازی ملی و سابقه بازی در یونان و آلمان و دو جام جهانی- به همین سادگی ها با بازی در لیگ ایران موافقت نخواهد کرد. وقتی بازیکنی نه چندان باکیفیت، در لیگ ایران یک میلیارد دستمزد می گیرد، حاجی صفی هم می تواند مبلغی در حدود 600 هزار دلار طلب کند. مبلغی که او در مذاکره با مدیران باشگاه تراکتورسازی از آن ها خواسته تا به تبریز برود و پیراهن این باشگاه را برای دومین بار بپوشد.

برای تراکتورسازی که در مسیر جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، هزینه های سرسام آوری را متحمل گردیده، پرداخت این رقم به حاجی صفی کار سختی نیست اما زنوزی آخرین کوشش های خود را انجام می دهد تا تخفیفی در حدود 200 هزار دلار از کاپیتان سوم تیم ملی ایران بگیرد. یعنی 400 هزار دلار با چند بند ویژه برای حاجی صفی در نظر بگیرد و او را برای حضور در تراکتورسازی راضی کند. تراکتورسازی خوب می داند حاجی صفی به پیراهن سپاهان عرق دارد و به همین سادگی ها آن را از دست نمی دهد. بنابراین این باشگاه برای جذب احسان، کاپیتان های اول و دوم تیم ملی را مأمور نموده تا موافقت این بازیکن را جلب نمایند.

با توجه به باقی ماندن دو فصل از قرارداد حاجی صفی، المپیاکوس روی رضایت نامه او حدود 500 هزار دلار تا یک میلیون دلار قیمت گذاشته. یعنی هر تیمی او را به عنوان یک خرید قطعی می خواهد باید این مبلغ را هزینه کند. مبلغی که برای تیم های ایرانی به هیچ وجه قابل پرداخت نیست. به همین دلیل دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی مشغول آنالیز انتقال قرضی حاجی صفی هستند تا مبلغی را برای دریافت رضایت نامه او هزینه ننمایند.

اختلاف حاجی صفی با تراکتورسازی نزدیک دو میلیارد است و البته سپاهان هم کوشش می نماید سقف قراردادهای خود را به این بازیکن اختصاص بدهد تا از وجود او در مسیر قهرمانی و بازگشت به روزهای اوج استفاده کند. احسان تا امروز و حداقل در رسانه ها واکنشی به دو پیشنهادی که دریافت نموده، نشان نداده اما در حال مذاکره است تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. تصمیمی که هم از لحاظ مالی و هم فوتبالی به سود او باشد. اخبار منتشر گردیده اما نشان می دهد که گزینه نخست حاجی صفی در بازگشت به لیگ ایران، سپاهان است و تراکتورسازی در اولویت بعدی او قرار گرفته است.

12

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 747

به "400 هزار دلار حاجی صفی در گاوصندوق زنوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 هزار دلار حاجی صفی در گاوصندوق زنوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید