5 تا از محبوبترین و بهترین سواحل آسیا را بیشتر بشناسید!

به گزارش مهسان بلاگ، ساحل برای عده زیادی از توریست ها بهترین مکان برای گذراندن تعطیلاتی عالی و فوق العاده است. خبرنگاران در این مقاله بهترین سواحل در آسیا را معرفی کرده است که پیشنهاد می شود تا سرانجام مطالعه نمایید.

5 تا از محبوبترین و بهترین سواحل آسیا را بیشتر بشناسید!

سواحل با در اختیار داشتن آفتاب، شن و آسمان که تصور هر رویایی را در کنارش ممکن می سازد، یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و تفریح به حساب می آیند. اگر تمایل به سپری کردن تعطیلات در کنار ساحل را دارید، سواحل آسیایی می توانند بهترین گزینه باشند. در آسیا بزرگترین قاره جهان، از توندرا و تایگای جنوب شرقی تا سواحل طلایی و دوردست شمالی، لذت های بی شماری برای کشف کردن وجود دارد. با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را با تعدادی از محبوب ترین سواحل آسیا آشنا کنیم.

1- ساحل رایلی در تایلند

رایلی بیچ (Raily Beach) یا ساحل رایلی، در کشور تایلند واقع شده است. این ساحل که یکی از محبوب ترین سواحل در آسیا به شمار می رود، جایی است که آبهای محصور شده یاقوتی رنگ، چشم را تسکین داده و چند دقیقه ای شما را تسلیم زیبایی خود می نماید. در ساحل ریلی، منظره استثنایی و فوق العاده ای که می بینید شما را مسحور خود می نماید. در این ساحل بسیار زیبا علاوه بر دریافت حمام آفتاب کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که از جمله آنها می توان به صخره نوردی، کایاک سواری و غواصی اشاره نمود. این ساحل بهترین جا برای دریافت حمام آفتاب و شنا و صخره نوردی است.

در ساحل رایلی تایلند، دیدن این جاذبه ها را از دست ندهید:

- ساحل آئو نانگ

- ساحل وست ریلی

- ساحل نوپارات تارا

. واکینگ استریت

- کرابی پییر

2- ساحل جوآرا در مالزی

جوآرا بیچ (Juara Beach) یا ساحل جوآرا، یکی دیگر از سواحل محبوب آسیا است که در کشور مالزی واقع شده است. ساحل جوآرا بهشتی از دریای مسحور کننده و شن های زیبا و مکانی ایده آل برای رفتن به تعطیلاتی آرامش بخش است. در ساحل جوآرا همچنین می توانید در جنگل گم شوید درحالیکه به دنبال پیدا کردن گوشه ای دنج در حیات وحش جذاب هستید. همینطور می توانید در جهانی عجیب و غریب لاک پشت ها در جوآرا ترتل پراجکت (Juara Turtle Project) غرق شوید یا به کوه پیمایی در ارتفاعات افسانه ای گانوک ننک (Gunuk Nenek Semukut) بروید. این ساحل بهترین جا برای اسپاهای ریلکس کننده است.

در ساحل جوآرا مالزی، دیدن این جاذبه ها را از دست ندهید:

- تیومان مارین

- پارک و مرکز غواصی تیومان

- مرکز غواصی بی اند جی

- آبشار آساه

- جوآرا ترتل پروجکت

3- ساحل تانجونگ آن در اندونزی

تانجونگ بیچ (Tanjung Aan Beach) یا ساحل تانجونگ، با شن های زیبا و آب های زلال و شیشه ای، ثابت شده که یکی از خیره کننده ترین سواحل در لومبوک بالی اندونزی است. ساحل تانجونگ با تپه های متعددی محصور شده است، به همین دلیل به راحتی می توانید با ایستادن در نوک هر کدام از این تپه ها چشم اندازی بسیار تماشایی را مشاهده کنید. این ساحل زیبا برای گذراندن تعطیلاتی آرام، جای ایده آلی است؛ زیرا به ندرت می توان در آن توریست پیدا کرد. این ساحل بهترین جا برای شنا، موج سواری و غواصی با لوله تنفسی است.

در ساحل تانجونگ اندونزی، دیدن این جاذبه ها را از دست ندهید:

- فروشگاه واتس آپ سرف شاپ

- ساحل سیلونگ بیلاناک

- ساحل ماوون

- فروشگاه مانکی سرف شاپ و مدرسه موتا لومبوک

4- ساحل کیوآ دای در ویتنام

کیوآ بیچ (Cua Dai Beach) یا ساحل کیوآ دای، با چشم اندازی نفس گیر از شن های کرمی کم رنگ با پوششی از جنگل انبوه، واقعا یکی از زیباترین سواحل ویتنام است. منظره ای که در ساحل کیوآ می بینید، طوری شما را جذب خود می نماید که حتی فراموش می کنید از این زیبایی بی نظیرعکس بگیرید! در واقع در یک عکس مطلقا نمی توان زیبایی این مکان برجسته را ثبت نمود. این ساحل بهترین جا برای خوردن غذاهای دریایی و شنا است.

در ساحل کیوآ دای ویتنام، دیدن این جاذبه ها را از دست ندهید:

- شهر باستانی هوئی آن

- سالن گردهمایی جامعه چینی های هاینان

- چائو کائو

- بازار مرکزی

- موزه هوئی آن

- بازار پوشاک هوئی آن

- موزه تاریخ و فرهنگ

5- ساحل لامبوگ در فیلیپین

لامبوگ بیچ (Lambug Beach) یا ساحل لامبوگ، واقع در فیلیپین آخرین گزینه برای گذراندن تعطیلاتی آرامش بخش است. با اینکه دوست داریم این بهشت کوچک مخفی بماند ولی نمی توانیم در مقابل لو دادن جای آن به شما مقاومت کنیم. در ساحل لامبوگ، شن سفید و کره ای در مقابل پس زمینه ای از فضای سبز انبوه که آن را به بهشتی برای غواصی تبدیل نموده، منتظر شما است. توصیه می کنیم در سفر به این ساحل زیبا به هیچ عنوان تماشای منظره فریبنده غروب خورشید را از دست ندهید چرا که در ذهن تان برای همواره ثبت خواهد شد. این ساحل بهترین جا برای شنا و غواصی با لوله تنفسی است.

در ساحل لامبوگ فیلیپین، دیدن این جاذبه ها را از دست ندهید:

- ساحل لامبوگ

- کاوازان کانیونیرینگ

- ماجراجویی در ارتفاعات

- آبشار کاوازان

اینجا بخوانید: بهترین مقاصد آسیایی برای سفرهای خانوادگی

اینجا بخوانید: بهترین شهرهای کوچک آسیایی برای سفر

اینجا بخوانید: بهترین پارک های آبی در آسیا

منبع: لحظه آخری
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26628

به "5 تا از محبوبترین و بهترین سواحل آسیا را بیشتر بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از محبوبترین و بهترین سواحل آسیا را بیشتر بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید