7 سریال تلویزیونی سرگرم&zwnjکننده که داستانشان شما را درگیر خود می&zwnjکند

به گزارش مهسان بلاگ، تا چند سال پیش، سریال های تلویزیونی شهرت چندانی نداشتند. در حقیقت این فیلم های سینمایی بودند که هدف اصلی هواداران دنیای هنر هفتم لقب می گرفتند. اما با ظهور شبکه های تلویزیونی جدید و سرویس های استریم اینترنتی، شرایط برای همیشه تغییر کرد. اگر تا چند سال پیش، تنها یک یا دو سریال جذاب در یک سال منتشر می شد، حالا هر ماه شاهد معرفی و انتشار سریال هایی هستیم که کیفیت بالایی دارند.

7 سریال تلویزیونی سرگرم&zwnjکننده که داستانشان شما را درگیر خود می&zwnjکند

بنابراین دنیای تلویزیون، با ظهور سریال های جدید برای همیشه دگرگون شده است. اما بیشتر سریال های نوظهور هم پس از مدتی کوتاه، از دوران اوجشان فاصله می گیرند. بنابراین پیداکردن چند سریال که تا آخرین ثانیه آخرین اپیزودشان در اوج باشند، کار دشواری به نظر می رسد.

در ادامه با ده سریالی آشنا می شوید که آن قدر سرگرم کننده هستند که می توانند شما را برای مدتی طولانی درگیر خود کنند.

سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

نمره منتقدان: 81 از 100

سریال مردگان متحرک این روزها به دهمین فصل انتشار خود رسیده است. این سریال که توسط شبکه کابلی AMC پخش می گردد، در فصل های نخست خود یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بود. البته که این سریال هنوز هم تماشاگران بسکمک دارد اما افت نسبی داستان مردگان متحرک در فصل های هشتم و نهم، تماشاگران بسکمک را ناامید کرد. اما سریال این روزها به نقطه اوج خود بازگشته است.

خلاصه داستان: یک افسر پلیس پس از آن که در یک بیمارستان به هوش می آید، متوجه می گردد دنیای پیرامون او تغییرات بسکمک را تجربه کرده است. یک ویروس مرگبار تمدن انسانی را نابود کرده و بسکمک از انسان ها را به زامبی های خونخواری تبدیل کرده که با کشتن مردم، آن ها را هم به زامبی تبدیل می کنند. این افسر پلیس در این دنیای آخرالزمانی باید به دنبال خانواده اش باشد. اما آن چه از زامبی ها خطرناک تر است، انسان هایی هستند که در این دنیای بی نظم دلیلی برای قانون مداری ندارند.

سریال بی باک (Daredevil)

نمره منتقدان: 92 از 100

این سریال توسط سرویس استریم نتفلیکس در سال 2015 شروع شد. منبع اصلی سریال بی باک داستان های مصور انتشارات مارول است. بنابراین با یک ابرقهرمان جذاب روبرو هستیم. پخش این سریال تا سال 2018 ادامه داشت و در نهایت در پایان فصل سوم به پایان رسید. البته هواداران این سریال، در تلاش بودند تا نتفلیکس را متقاعد کنند و بی باک برای فصل های بعدی هم ساخته گردد. با این حال بعید به نظر می رسد که این اتفاق رخ دهد. بنابراین اگر به تماشای سریال هایی که تمام شده اند، علاقه بیشتری دارید، بی باک یک گزینه منطقی است.

خلاصه داستان: یک وکیل پیروز و شناخته شده به دلیل بروز حادثه ای بینایی خودش را از دست می دهد. اما او از قدرت های حسی و ویژه ای برخوردار است که به او کمک می کند تا همچنان پرونده های گوناگون را بررسی کند. او که تمرکزش را بر روی مبارزه با جنایتکاران قرار داده، همیشه هم پیروز نیست.

سریال پسران آشوب (Sons of Anarchy)

نمره منتقدان: 87 از 100

شبکه FX شاید شهرت چندانی نداشته باشد اما سریال فرزندان آشوب احتمالا یکی از بهترین ساخته های آنان است. این سریال از سال 2008 تا 2014 و در هفت فصل و 92 اپیزود ساخته شد. منتقدان اعتقاد دارند فرزندان آشوب یکی از خشن ترین سریال های تلویزیونی در آمریکا بود که احتمالا داستان اصلی خود را از فیلم های پدرخوانده الهام گرفته است. اخیرا سریالی به نام مایان ها شروع به پخش کرد که داستان آن با سریال پسران آشوب ارتباط نزدیکی دارد.

خلاصه داستان: در یک شهر خیالی به نام چارمینگ در ایالت لس آنجلس، یک گروه موتوسواری وجود دارد. اگرچه آن ها در ظاهر یک مکانیکی بزرگ و یک رستوران را مدیریت می کنند، اما پشت پرده این مجموعه جرایم بزرگی در جریان است. این گروه موتورسواری از فروش اسحله های غیرقانونی تا تجارت مواد مخدر را مدیریت می کند. اما درگیری های خانوادگی اعضای موتورسواران، بخش مهمی از حوادثی است که برای آن ها رخ می دهد.

سریال خانه پوشالی (House of Cards)

نمره منتقدان: 77 از 100

این درام سیاسی نخستین بار در سال 2013 و توسط سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. فصل نخست این سریال، هواداران بسکمک پیدا کرد و پخش آن تا سال 2017 به طور مرتب ادامه یافت. اما پس از حواشی تجاوز جنسی کوین اسپیسی، بازیگر نقش اصلی سریال، خانه پوشالی تا مرز تعطیلی هم رفت. اما تهیه کنندگان سریال تصمیم گرفتند با انتشار فصل ششم، پایان خانه پوشالی را معین کنند. این سریال براساس سریالی انگلیسی به همین نام ساخته شده اما منشا اصلی داستان آن رمان خانه پوشالی سالی است. کتابی که نویسنده آن، عضو حزب محافظه کاران بریتانیا بود.

خلاصه داستان: سیاستمداری در سیستم سیاسی ایالات متحده آمریکا در تلاش است تا پیشرفت کند. فرانک آندروود تنها یک هدف دارد و آن نشستن بر روی صندلی ریاست جمهوری آمریکا است. آندروود همه تلاشش را می کند و از هر راه و سیاستی استفاده می کند تا رییس جمهور آمریکا گردد.

سریال بانشی (Banshee)

نمره منتقدان: 89 از 100

سریال بانشی هم یکی از سریال های جنایی و رازآلودی است که پخش آن به پایان رسیده و می توانید با خیال راحت تحت تاثیر داستان آن قرار بگیرید. آن هم بدون یادآوری این حقیقت ناراحت کننده که ممکن است داستان آن ادامه داشته باشد. این سریال در 3 فصل 10 اپیزودی و یک فصل 8 اپیزودی منتشر شد.

خلاصه داستان: خلافکاری حرفه ای به شکلی کاملا اتفاقی خود را به عنوان کلانتر دهکده ای که به آن آمده، معرفی می کند. او که رابطه خوبی با قوانین ندارد، باید ظاهر قانون مدار خودش را حفظ کند و البته مراقب باشد که هویت واقعی اش آشکار نگردد.

سریال 24 (24)

نمره منتقدان: 86 از 100

سریال 24 یکی از طولانی ترین سریال های تلویزیونی است که البته در میان بهترین های آن ها هم قرار می گیرد. این سریال از سال 2001 تا سال 2014 در حال پخش بود. در کنار بیش از 200 اپیزود سریال، چند فیلم تلویزیونی هم درباره داستان های آن ساخته شده است. این سریال پربیننده به دلیل پخش بیش از حد صحنه های خشونت آمیز، مورد انتقاد بسکمک قرار گرفت.

خلاصه داستان: یک مامور امنیتی به نام جک باور، تجربه بسیار زیادی دارد که به او کمک می کند تا عملیات های تروریستی را ردیابی کند. در هر فصل از سریال که برابر است با 24 ساعت از زندگی جک باور، با او همراه می شویم تا تلاش های او برای جلوگیری از فجایع بزرگ را تماشا کنیم؛ از ترور رییس جمهور آمریکا تا حملات هسته ای.

سریال کماندار (Arrow)

نمره منتقدان: 85 از 100

سریال کماندار از سال 2012 تا سال 2020 در حال پخش بود. در مجموع هشت فصلی که از این سریال منتشر شد، 170 اپیزود قرار داشت. کماندار سال ها در میان سریال های پربیننده سال بود و رکورد دانلودهای غیرقانونی را به خود اختصاص داده بود. این سریال که اخیرا به پایان رسید پیروز شد مخاطبان بسکمک برای سریال های جدید شبکه سی دابیلو پیدا کند. از قلم نیاندازید که کماندار براساس کتاب های مصور انتشارات دی سی ساخته شده است.

خلاصه داستان: مرد ثروتمندی به نام اولیور کوئین پس از آن که کشتی اش غرق می گردد، برای پنج سال در یک جزیره دورافتاده تنها است. او که دچار تغییرات شگرفی شده، به شهر خود بازمی گردد. استارلینگ سیتی، شهری است که اولیور کوئین می خواهد هیچ جنایتی در آن وجود نداشته باشد. بنابراین لباس مبدلی به تن می کند و کمانش را به دست می گیرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70725

به "7 سریال تلویزیونی سرگرم&zwnjکننده که داستانشان شما را درگیر خود می&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سریال تلویزیونی سرگرم&zwnjکننده که داستانشان شما را درگیر خود می&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید