اعتبارات پاسخگوی راه های استان یزد نیست

به گزارش مهسان بلاگ، علی فیاض در مصاحبه با خبرنگاران در مورد اعتبارات استانی و ملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: اعتبارات استانی این اداره کل در امسال در مجموع 343 هزار 576 میلیون ریال بوده که از محل های سرمایه استانی، سه درصد حاصل از نفت خام و گاز طبیعی و اعتبار قانون استفاده متقاضیان از امکانات کشور در قالب 24 طرح و 181 پروژه ابلاغ شده است.

اعتبارات پاسخگوی راه های استان یزد نیست

وی با اشاره به اعتبارات استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در سال گذشته مطرح کرد: اعتبارات استانی این اداره کل در امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 10.4 درصدی روبرو بوده است.

فیاض، سهم اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در امسال نسبت به کل اعتبارات استانی استان یزد را 7.28 درصد اعلام نمود.

وی گفت: در شش ماهه امسال نیز مبلغ 35 هزار و 500 میلیون ریال اسناد خزانه بند ز از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته که مراحل صدور و پرداخت آن به پیمانکاران در دست اقدام است.

رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یادآور شد: در بخش اعتبارات ملی در امسال 449 هزار و 155 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ابلاغ شده که نسبت به سال گذشته از کاهش 23.3 درصدی برخوردار بوده است.

فیاض مطرح کرد: در سال 96 کل مبلغ تخصیص یافته از اعتبار ابلاغی، 177 هزار و 911 میلیون ریال بوده که 115 هزار و 516 میلیون ریال آن به صورت نقدی و 62 هزار و 395 میلیون ریال آن به اسناد خزانه ابلاغ شده است.

وی توضیح داد: این اعتبارات و تخصیص ها در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه جوابگوی نیازهای موجود در زمینه مرمت و نگهداری راه ها و پرداختی بابت هزینه های نیروهای طرح و سایر هزینه ها نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3676

به "اعتبارات پاسخگوی راه های استان یزد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات پاسخگوی راه های استان یزد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید