انصاری فرد: رویای همه فوتبالیست ها حضور در لیگ انگلیس است

به گزارش مهسان بلاگ، می دانم کار سختی دارم و باشگاه ناتینگهام فارست هم یکی از باشگاه های بزرگ انگلیس است. همه تقریبا این باشگاه را می شناسند.

انصاری فرد: رویای همه فوتبالیست ها حضور در لیگ انگلیس است

به گزارش خبرنگاران ،کریم انصاری فرد درباره حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت:فکر کنم در جام ملت های آسیا مسوولیت خیلی سنگینی داریم چرا که الان 4، 5 سال است تیم اول آسیا هستیم و همه از ما انتظار دارند که در این مسابقات بهترین نتایج را رقم بزنیم و قهرمان آسیا را به خانه بیاوریم.از طرفی انتظارات مردم به خاطر نتایج چند سال اخیر و بویژه جام جهانی از ما خیلی بیشتر گردیده است.بعد از صعود راحتی که تیم ملی به جام جهانی داشت و برای همه خیلی خوب بود، همه انتظارات بالا رفته و طبیعتا با حضور کی روش این امر دور از دسترس نیست و خیلی راحت تر خواهد بود.همه بر این باورند و همه هم قسم گردیده اند که این اتفاق بیافتد ولی فعلا آن شرایط و امکانات لازم برای این مسابقات بزرگ مهیا نگردیده و فکر کنم همه در تلاشند که این شرایط مهیا گردد.البته مطمئن باشید در جام ملت های امارات کار به این راحتی نیست و ما از پیش برنده و یا قهرمان نیستیم و برویم آنجا و جام را به ما بدهند.

مهاجم تیم ملی درباره شرایط حضورش در باشگاه جدیدش هم گفت:برای من خیلی مهم است حالا که از المپیاکوس جدا شدم، در فوتبال انگستان چطور خودم را نشان دهم و طبیعتا خیلی سخت است و بازی ها بسیار فشرده تر هست. می دانم کار سختی دارم و باشگاه ناتینگهام فارست هم یکی از باشگاه های بزرگ انگلیس است و همه تقریبا این باشگاه را می شناسند. مربی خیلی خوب و طبیعتا بازیکنان خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا به شرایط آرمانی برسم و هم به خودم و هم به تیمم یاری کنم. قطعا کار آنجا سخت و یک تجربه شیرین و جذاب برای من خواهد بود. رویای همه فوتبالیست ها حضور در این لیگ است و امیدوارم بتوانم آنجا موفق باشم.

3-270

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1401

به "انصاری فرد: رویای همه فوتبالیست ها حضور در لیگ انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: رویای همه فوتبالیست ها حضور در لیگ انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید