بنی تمیم: کشتی پهلوانی و ساحلی را به فدراسیون کشتی دادند اما بودجه اش را نه!، برای هر اعزامی باید ارز آزاد بخریم

به گزارش مهسان بلاگ، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: هزینه برگزاری اردوها واقعا سرسام آور است، اما بودجه ما نسبت به سال قبل هیچ تغییری نکرده، ضروری است که توجه ویژه ای به کشتی گردد.

بنی تمیم: کشتی پهلوانی و ساحلی را به فدراسیون کشتی دادند اما بودجه اش را نه!، برای هر اعزامی باید ارز آزاد بخریم

حمید بنی تمیم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اعزام تیم کشتی پهلوانی به مسابقات عشایری در قرقیزستان گفت: پیش از این قرار بود تیم های آلیش مردان و زنان مان هم به این رقابت ها اعزام شوند که همانطور که اعلام شد به دلیل مسائل مالی فقط تیم پهلوانی به قرقیزستان رفت.

وی با تاکید بر اینکه ارز مبادله ای در اختیار فدراسیون کشتی قرار نمی گیرد، ادامه داد: برای اعزام های مان باید ارز آزاد بخریم و طبیعتا این موضوع مسائل زیادی را برای ما ایجاد نموده، براین اساس مجبوریم با شرایطی که در خصوص دلار وجود دارد، تصمیمات جدیدی بگیریم. حقیقتا نمی توانم در مورد اعزام های پیش روی هیچ کدام از تیم های مان که مسابقات جهانی پیش رو دارند و تورنمنت هایی که در برنامه های انتخابی و آماده سازی آنها در نظر گرفته گردیده است، به صورت قطعی صحبت کنم. با توجه به وضعیت ارزی، اعزام یا عدم اعزام هیچ تیمی به تورنمنت های خارجی قطعی نیست.

بنی تمیم در این خصوص که برخی از رشته ها همچنان اردوی اروپایی برگزار می نمایند، در حالی که کشتی چندین اعزامش را به دلیل مسائل مالی لغو نموده، توضیح داد: خوشحالیم که شرایط اعزام برای رشته های دیگر مهیاست، اما شرایط کشتی هم خاص است. هزینه های مان چند برابر گردیده است. نمی خواهم فدراسیون کشتی را با هیچ فدراسیون دیگری مقایسه کنم، اما همین الان حجم کار ما را ببینید که چقدر زیاد است. در حال حاضر تیم های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ما در هر دو رشته در اردو هستند. نوجوانان آزاد کار هفته گذشته جام یادگار را در اراک پشت سر گذاشتند و به همین دلیل 4 تیم در اردو بودند. روزهای پایانی همین هفته هم کشتی فرنگی جام یادگار را در سیرجان خواهیم داشت.

نایب رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: هزینه برگزاری اردوها واقعا سرسام آور است، از طرفی بودجه ما نسبت به سال قبل هیچ تغییری ننموده اما در مقابل هزینه رفت وآمد و تغذیه چند برابر گردیده است. ضروری است توجه ویژه ای به کشتی گردد.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی و چند برابر شدن حجم کار و هزینه های فدراسیون به دلیل اینکه رشته هایی چون کشتی پهلوانی، آلیش، ساحلی و... زیر مجموعه فدراسیون کشتی قرار گرفته اند و ممکن است این رشته ها بار دیگر از فدراسیون کشتی جدا شوند، گفت: واقعیتی وجود دارد و آن اینکه تفکیک این رشته ها از کشتی واقعا سخت است. کشتی ساحلی، پهلوانی و... باید زیر مجموعه فدراسیون باشند. به فکر جداسازی اینها نیستیم ضمن اینکه هزینه آنچنانی هم برای کشتی ندارند، فقط بحث این است که وقتی این رشته ها تحت پوشش فدراسیون قرار گرفتند بودجه ای که قبلا به آنها اختصاص پیدا می کرد به حساب فدراسیون واریز نشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1015

به "بنی تمیم: کشتی پهلوانی و ساحلی را به فدراسیون کشتی دادند اما بودجه اش را نه!، برای هر اعزامی باید ارز آزاد بخریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: کشتی پهلوانی و ساحلی را به فدراسیون کشتی دادند اما بودجه اش را نه!، برای هر اعزامی باید ارز آزاد بخریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید