درخواست شفاف قدوس: می خواهم مقابل ازبکستان بازی کنم

به گزارش مهسان بلاگ، با اینکه سامان قدوس تمرینات اردوی تهران را از دست داد و پای پرواز به جمع ملی پوشان پیوست اما اشتیاق زیادی برای بازی کردن در دیدار با ازبکستان دارد.

درخواست شفاف قدوس: می خواهم مقابل ازبکستان بازی کنم

به گزارش خبرنگاران ،سامان قدوس که تنها دو روز بعد از امضای قرارداد با امی ین برای این تیم بازی کرد و گل زد درباره حضورش در این باشگاه به یک سایت سوئدی گفت:واقعا آنها می خواستند که بازی کنم و خیلی سریع به هر طریقی به ترکیب تیم برسم.رسیدن من به امی ین کمی زمان برد اما در این مسیر مشکلاتی نیز وجود داشتند.سرمربی از من پرسید آیا از نظر روانی و فیزیکی آماده هستم که پاسخ مثبت را به طور مطلق دادم.او تصمیم به بازی دادن من گرفت و از این بابت خیلی خوشحال بودم.با گلزنی در نخستین بازی از سرمربی قدردانی کردم.

سامان درباره زندگی به سبک فرانسوی هم می گوید:اینجا مردم مهربانی هستند و ارتباط خوبی با آنها دارم. شهری واقعا فوق العاده است، البته الان در هتل زندگی می کنم و کارهای روزانه با مشکلاتی روبرو است.همچنان پس از انتها تمرین ها ژیمناستیک و کارهای دیگری انجام می دهم.زمانی که در خانه ام مستقر شوم شرایط بهتر خواهد شد.همچنین حضور امیل کرافت، بازیکن تیم ملی فوتبال سوئد در باشگاه امی ین فرانسه یاری زیادی به من کرد. او هم همانند من فرانسوی نمی داند اما به اتفاق هم یاد می گیریم.

قدوس که گفته سبک بازی تیمش او را یاد مدل بازی تیم ملی می اندازد خیلی شفاف ردباره بازی ازبکستان حرف می زند:روشن است که می خواهم بازی کنم. کارلوس کی روش مربی صادقی است. ی داند زمانی که شما پرواز طولانی دارید خسته هستید اما می خواهم در هر بازی به ویژه تیم ملی به میدان بروم.باید ببینیم چه اتفاق هایی رخ می دهند و بازی کنم یا نه، من پیش خواهم رفت.

سامان شانس قهرمانی ایران در جام ملتها را زیاد می داند و حرف جالبی درباره قرارداد نبستن کی روش با فدراسیون دارد:این واقعا روی من تاثیر می گذارد زیرا به لطف کی روش توانستم در تیم ملی ایران حضور یابم.خوشحال و قدردان کارهایی که برای من کرد هستم.کی روش در قامت سرمربی، فوق العاده است.امیدوارم برای مدت طولانی و تا جایی که امکانش باشد در تیم ملی ایران بماند.

3-300

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1253

به "درخواست شفاف قدوس: می خواهم مقابل ازبکستان بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست شفاف قدوس: می خواهم مقابل ازبکستان بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید