نقش کلیدی بهره وری در مدیریت کشور، ضرورت فعالیت مبتنی بر بهره وری

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر اولیاء بعد از ظهر چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، توجه به تحقق اهداف بهره وری نقش مهمی در توسعه و رشد کشور دارد.

نقش کلیدی بهره وری در مدیریت کشور، ضرورت فعالیت مبتنی بر بهره وری

اولیاء با اشاره به هدفگذاری های انجام گردیده در بخش بهره وری، ابراز داشت: بخش عمده ای از توسعه کشورها در حوزه ارتقای بهره وری و هدفگذاری های مربوط به آن است.

اولیاء با تاکید بر ضرورت توسعه بهره وری در کشور، ابراز داشت: صندلی کشور ما در توسعه بهره وری چندان مناسب نیست و توفیق چندانی نداشته ایم.

رئیس سازمان بهره وری ایران گفت: تمرکز و برنامه ریزی هایی برای اجرای ماده پنجم برنامه ششم توسعه و پیاده شدن چرخه بهره وری در کشور انجام گردیده است.

وی چرخه بهره وری را برای توسعه و رشد اقتصادی ضروری دانست و بیان داشت: استفاده از ظرفیت های مختلف برای تحقق اصولی و کارشناسی گردیده چرخه بهره وری در استان ها لازم است.

اولیاء اضافه نمود: تنها راه برون رفت از مشکلات توجه به رویکرد ها و فعالیت های مبتنی بر بهره وری است.

رئیس سازمان بهره وری ایران، اعلام کرد: امید است با تحقق چرخه بهره وری در کهگیلویه و بویراحمد نیز خروجی مناسبی داشته باشیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 807

به "نقش کلیدی بهره وری در مدیریت کشور، ضرورت فعالیت مبتنی بر بهره وری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش کلیدی بهره وری در مدیریت کشور، ضرورت فعالیت مبتنی بر بهره وری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید