از اندونزی، فراستی: برای دستیابی به رتبه دوم و حفظ صندلی سوم کوشش می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، عضو تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان تأکید کرد، این تیم با هدف حفظ جایگاهی که در دوره قبلی بازی های پاراآسیایی کسب کرد و ارتقای آن وارد پاراآسیایی اندونزی خواهد شد.

از اندونزی، فراستی: برای دستیابی به رتبه دوم و حفظ صندلی سوم کوشش می کنیم

ندا فراستی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی ضمن بیان این مطلب در مورد امکانات دهکده بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: وضعیت دهکده به نسبت دوره قبل مناسب نیست و امکانات اولیه را ندارد. با وجود تمام این کاستی ها سعی می کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی در ادامه اضافه نمود: البته وضعیت تیم ما به نسبت دوره گذشته بهتر است و ویلچرهای جدید در اختیارمان قرار داده اند.

عضو تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان از چین و ژاپن به عنوان رقبای اصلی این تیم در بازی های آسیایی 2018 یاد کرد و گفت: البته تایلند هم در این دوره با ویلچرهای به روز آمده و می تواند برای ما یک رقیب جدی باشد. در کل رقابت سخت است و باید با بهترین های آسیا روبه رو شویم.

فراستی در سرانجام توضیح داد: حداقل کاری که می توانیم در این دوره از بازی های پاراآسیایی انجام دهیم این است که برای دستیابی به صندلی دوم و حفظ رتبه سومی که دوره گذشته آن را به دست آوردیم کوشش کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1964

به "از اندونزی، فراستی: برای دستیابی به رتبه دوم و حفظ صندلی سوم کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، فراستی: برای دستیابی به رتبه دوم و حفظ صندلی سوم کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید